1398-07-01 10:47
447
0
65594
معاون وزیر عنوان کرد؛

علم آموزی دانش آموزان در محیطی سالم نیازمند تلاش همگانی است/ مشکلات جدی آموزش و پرورش در نیروی انسانی و بودجه

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: علم آموزی دانش آموزان در محیطی سالم به تلاش همگانی نیاز دارد.

به گزارش گلستان ما؛ علی الهیار ترکمن در حاشیه بازید از مدارس استان گلستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان این دوران اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، یکی از نقشه های شوم دشمن برای حمله همه جانبه به ایران، تحت شعاع قرار دادن سال تحصیلی، مدارس و دانش‌آموزان بود تا از درون کشور را دچار انحلال و بی نظمی کنند.

وی افزود: دانش آموزان بدانند که جایگاه علم آموزی بسیار منیع و بالاست و شما دانش آموزان عزیز حامی نظم در کشور هستید و نباید فراموش کنید که برای جایگاه فعلی شما زحمات زیادی کشیده شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: جا دارد تا از همه مسئولین آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های مرتبط با این دستگاه تقدیر و تشکر کنم زیرا آمادگی سال تحصیلی، با توجه به شرایط بحرانی و بغرنج سیل اخیر نشان از همت والا و تلاش این عزیزان دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: متاسفانه آموزش و پرورش از نظر مشکلات کمی نیروی انسانی و تامین منابع مالی و اعتباری با مشکلاتی مواجه است اما این موارد با همدلی، همکاری و تلاش مسئولین آموزش و پرورش گلستان به حداقل رسیده است.

وی افزود: تمدن و فرهنگ از پشت میزهای کلاس درس ساخته می‌شود و آینده درخشان کشور با مدرسه شکل می‌گیرد.

الهیارترکمن در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش متعلق به همه افراد جامعه است و همه باید تلاش کنند تا این دستگاه مهم علاوه بر شروع خوبی که رقم زده است، بتواند پایان خوبی نیز داشته باشد و همه دانش آموزان در یک محیط سالم و مناسب درس بخوانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.